Holdfordeling

SKØJTESKOLE

  • Vi træner 2 gange om ugen, mandag og lørdag

Det er den ansvarlig træners vurdering hvornår en løber er klar og kan flyttes til enten  E eller F hold.

For optagelse på Skøjteskolen, Klik her for at tilmelde dig næste prøvetime. 

Kontaktperson Skøjteskolen:
Sigga@gkf.dkSigga

 

FAMILIEHOLD

  • Vi træner 1 gang om ugen

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til skøjteskolen.

For optagelse på familiehold, Klik her  for at tilmelde dig næste prøvetime.

Kontaktperson Familieholdet:
Sigga@gkf.dkSigga

VOKSENHOLD

  • Vi træner 1 gang om ugen

For optagelse på familiehold, kontakt venligst kontaktperson for holdet.

For optagelse på voksenhold, kontakt venligst kontaktperson for holdet.

Kontaktperson Voksenhold:
Sigga@gkf.dkSigga


FunSkate

  • Vi træner 3-4 gange om ugen, heraf 2-3 gange på isen.
  • Deltagelse i Off-ice 1 gang om ugen er obligatorisk, og er inkl. kontingentet.

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min. inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af træningsrutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlige træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til et nyt hold.

Læs mere om FunSkate

Kontaktperson FunSkate:
Malene
funskate@gkf.dk

Malene

 

E4 - PAUSE!!!!!

  • Vi træner 4 gange om ugen, heraf 3 gange på isen.
  • Deltagelse i Off-ice 1 gang om ugen er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til E4.

Kontaktperson for E4:

E3

  • Vi træner 6 gange om ugen, heraf 4 gange på isen.
  • Deltagelse i Off-ice og Styrke 2 gange om ugen er obligatorisk, og er inkl. kontingentet.

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til E3

Kontaktperson for E3:
Jesper@gkf.dkjesper


E2

  • Vi træner 8 gange om ugen, heraf 5 på isen.
  • Deltagelse i Off-ice, styrke og Ballet 3 gange om ugen, er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til andet E hold.

Kontaktperson E2:
mette@gkf.dkmette

E2 udv. - PAUSE

  • Vi træner X gange om ugen
  • Deltagelse i Off-ice, Styrke og Ballet er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til andet E hold.

Kontaktperson for E2 udv.:

EK2

  • Vi træner 7 gange om ugen, heraf 4 på isen.
  • Deltagelse i Styrke og ballet  2 gange om ugen er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til andet E hold.

Kontaktperson EK2:
Pernille@gkf.dkPernille

EK1/Sportshold

  • Vi træner 7 gange om ugen, heraf 4 gange på isen.
  • Deltagelse i Styrke, Smidighed /Kondi og Ballet, 3 gange om ugen, er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Trænerne tilpasser løbende træningsmængden på EK1 til  holdets generelle fremmøde. Løbere, der er indplaceret på EK1 ud fra alder, teknisk niveau og konkurrencedeltagelse, har  mulighed for efter aftale med trænerne at tilkøbe ekstra, faste ugentlige træningspas på M-holdet/E1, så træningsmængden svarer til deres ambitionsniveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til andet E hold.

Kontaktperson EK1/Sportshold:
Pernille@gkf.dk

Pernille

 

E1

  • Vi træner 9 gange om ugen, heraf 6 gange er på isen.
  • Deltagelse i Off-ice, Styrke, Smidighed /Kondi og Ballet, 3 gange om ugen, er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Det er den ansvarlig træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til andet M holdet.

Kontaktperson E1:
Sanne@gkf.dk

Sanne

 

M løbere

  • Vi træner 11 gange om ugen, heraf 8 gange på isen.
  • Deltagelse i Off-ice, Styrke, Smidighed /Kondi, 3 gange om ugen, er obligatorisk og inkl. kontingentet

Det forventes at alle løber på holdet varmer op i min. 20 min inden de skal på isen. Opvarmning er en fast del af trænings-rutinen på dette niveau.

Kontaktperson M:
karsten@gkf
Karsten Bobek

Specielskøjtehold

  • Vi træner 1 gang om ugen på isen.

Det er den ansvarlige træners vurdering, hvornår en løber er klar og kan flyttes til enten  E eller F hold.

For optagelse på Specielskøjteholdet, kontakt holdets kontaktperson. 

Kontaktperson Specielskøjtehold:
Anna@gkf.dk